Form of presentation | Articles in Russian journals and collections |
Year of publication | 2022 |
Язык | русский |
|
Ismailova Nailya Irkinovna, author
|
|
Khasanova Alfiya Radifovna, author
|
Bibliographic description in the original language |
Ismailova N.I. Organizaciya zanyatiy po obucheniyu studentov novoy statusnoy roli tyutora / N.I. Ismailova, A.R. Khasanova // Problemy sovremennogo pedagogicheskogo obrazovaniya. - Yalta: RIO GPA, 2022. – Vyp. 74. – Ch. 3. – S. 114–117. (VAK) |
Annotation |
Проблемы современного педагогического образования |
Keywords |
тьютор, студенты, обучение |
The name of the journal |
Проблемы современного педагогического образования
|
URL |
https://elibrary.ru/item.asp?id=48308360 |
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=264980&p_lang=2 |
Resource files | |
|
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Ismailova Nailya Irkinovna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Khasanova Alfiya Radifovna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2022-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2022-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2022 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Исмаилова Н.И. Организация занятий по обучению студентов новой статусной роли тьютора / Н.И. Исмаилова, А.Р. Хасанова // Проблемы современного педагогического образования. - Ялта: РИО ГПА, 2022. – Вып. 74. – Ч. 3. – С. 114–117. (ВАК) |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=264980&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Проблемы современного педагогического образования |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
тьютор |
ru_RU |
dc.subject |
студенты |
ru_RU |
dc.subject |
обучение |
ru_RU |
dc.title |
Исмаилова Н.И. Организация занятий по обучению студентов новой статусной роли тьютора / Н.И. Исмаилова, А.Р. Хасанова // Проблемы современного педагогического образования. - Ялта: РИО ГПА, 2022. – Вып. 74. – Ч. 3. – С. 114–117. (ВАК) |
ru_RU |
dc.type |
Articles in Russian journals and collections |
ru_RU |
|