Form of presentation | Articles in international journals and collections |
Year of publication | 2015 |
Язык | узбекский |
|
Bichurina Seimbika Usmanovna, author
Gromova Chulpan Raesovna, author
|
Bibliographic description in the original language |
Bichurina S.U., Gromova Ch.R. Problema sociokulturnykh orientaciy studentov iz selskikh i gorodskikh shkol [Tekst] / S.U. Bichurina, Ch.R. Gromova/ / Pedagogik kadrlar tayyorlash: tarikhiylik, zamonaviylik, istikbol. - Tashkent, 2015. - S.156-167
|
Annotation |
Педагогик кадрлар тайёрлаш: тарихийлик, замонавийлик, истикбол. |
Keywords |
личность, социокультурные ориентации, идентичность, самокатегоризация, компетенции |
The name of the journal |
Педагогик кадрлар тайёрлаш: тарихийлик, замонавийлик, истикбол.
|
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=121375&p_lang=2 |
Resource files | |
|
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Bichurina Seimbika Usmanovna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Gromova Chulpan Raesovna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2015-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2015-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2015 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Бичурина С.У., Громова Ч.Р. Проблема социокультурных ориентаций студентов из сельских и городских школ [Текст] / С.У. Бичурина, Ч.Р. Громова/ / Педагогик кадрлар тайёрлаш: тарихийлик, замонавийлик, истикбол. - Ташкент, 2015. - С.156-167
|
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=121375&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Педагогик кадрлар тайёрлаш: тарихийлик, замонавийлик, истикбол. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
личность |
ru_RU |
dc.subject |
социокультурные ориентации |
ru_RU |
dc.subject |
идентичность |
ru_RU |
dc.subject |
самокатегоризация |
ru_RU |
dc.subject |
компетенции |
ru_RU |
dc.title |
Проблема социокультурных ориентаций студентов
из сельских и городских школ
|
ru_RU |
dc.type |
Articles in international journals and collections |
ru_RU |
|