Form of presentation | Conference proceedings in Russian journals and collections |
Year of publication | 2013 |
|
Zobova Irina Yurevna, author
Malganova Irina Grigorevna, author
|
Bibliographic description in the original language |
Zobova I.Yu., Malganova I.G. Territorialnyy marketing kak upravlencheskiy instrumentariy socialno-ekonomicheskogo razvitiya regiona // Sbornik mater. VIII Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferencii "Marketing i obshhestvo". - Kazan: Izd-vo KFU, 2013. - S.69-72.
|
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=65247&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Zobova Irina Yurevna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Malganova Irina Grigorevna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2013-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2013-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2013 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Зобова И.Ю., Мальганова И.Г. Территориальный маркетинг как управленческий инструментарий социально-экономического развития региона // Сборник матер. VIII Международной научно-практической конференции "Маркетинг и общество". - Казань: Изд-во КФУ, 2013. - С.69-72.
|
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=65247&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.title |
Территориальный маркетинг как управленческий инструментарий социально-экономического развития региона |
ru_RU |
dc.type |
Conference proceedings in Russian journals and collections |
ru_RU |
|