Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ОБУСЛОВЛЕННОСТЬ ОТНОШЕНИЯ К ЛОГОТИПУ «ГОД СЕМЬИ – 2024»: КОММУНИКАТИВНЫЙ АСПЕКТ.
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2024
Языкрусский
  • Krotova Inna Vladimirovna, author
  • Palekha Ekaterina Sergeevna, author
  • Bibliographic description in the original language Krotova I.V., Palekha E.S. Socialno-psikhologicheskaya obuslovlennost otnosheniya k logotipu «God semi – 2024»: kommunikativnyy aspekt. Kommunikologiya. 2024;12(4):150-166. https://doi.org/10.21453/2311-3065-2024-12-4-150-166
    Keywords ценности и установки, молодежь, лояльность, логотип, популяризация, субъекты национальной политики, семейная политика, коммуникация
    The name of the journal Коммуникология
    URL https://www.communicology.ru/jour/article/view/482
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=308626&p_lang=2

    Full metadata record