Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
ВЛИЯНИЕ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ НА МАРКЕТИНГОВУЮ СТРАТЕГИЮ БРЕНДА
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2021
Языкрусский
  • Druzhinina Anna Maksimovna, author
  • Fadeev Arseniy Alekseevich, author
  • Bibliographic description in the original language Fadeev A.A., Druzhinina A.M. Vliyanie socialnykh setey na marketingovuyu strategiyu brenda / A.A. Fadeev, A.M. Druzhinina // Nauchnyy zhurnal «Rostovskiy nauchnyy vestnik«. - 2021. - №5. - S. 120-122.
    Annotation Научный журнал «Ростовский научный вестник«
    Keywords Интернет, SMM, социальные сети, интернет-продвижение, тренд, виральный охват, аккаунт-менеджер, хештег, таргетированная реклама, контекстная реклама.
    The name of the journal Научный журнал «Ростовский научный вестник«
    URL http://nauka-prioritet.ru/wp-content/uploads/2021/06/№5-2021-2.pdf
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=281779&p_lang=2
    Resource files 
    File name Size (MB) Format  
    Statya_1__2_.pdf 0,79 pdf show / download

    Full metadata record