Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
ВЛИЯНИЕ TONE OF VOICE НА ИМИДЖЕВОЕ ВОСПРИЯТИЕ БРЕНДА
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2021
Языкрусский
  • Druzhinina Anna Maksimovna, author
  • Fadeev Arseniy Alekseevich, author
  • Bibliographic description in the original language Druzhinina A.M., Fadeev A.A. Vliyanie Tone of Voice na imidzhevoe vospriyatie brenda / A.M. Druzhinina, A.A. Fadeev // Nauchno-prakticheskiy zhurnal «Aspirant«. - 2021. - №5. - S. 96-98.
    Annotation НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛ «АСПИРАНТ»
    Keywords tone of voice, голос бренда, позитивный имидж, информационные технологии, коммуникация, целевая общественность, фирменный стиль.
    The name of the journal НАУЧНО-ПРАКТИЧЕСКИЙ ЖУРНАЛ «АСПИРАНТ»
    URL http://nauka-prioritet.ru/
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=281774&p_lang=2
    Resource files 
    File name Size (MB) Format  
    Statya_3__2_.pdf 0,59 pdf show / download

    Full metadata record