Form of presentation | Russian monographs |
Year of publication | 2022 |
Язык | русский |
|
Kalenskaya Natalya Valerevna, author
|
Bibliographic description in the original language |
MARKETING ROSSII. NAUChNO-PEDAGOGIChESKAYa ShKOLA «MARKETING VZAIMODEYSTVIYa«
Bagiev G.L., Shubaeva V.G., Yuldasheva O.U., Azoev G.N., Arenkov I.A., Afanasenko I.D., Borisova V.V., Afonichkin A.I., Bichun Yu.A., Budrin A.G., Domnin V.N., Kalenskaya N.V., Ketova N.P., Konnikova O.A., Kuprik N.I., Kurochkina A.Yu., Lizovskaya V.V., Maslova T.D., Melenteva N.I., Molchanov N.N. i dr.
Kollektivnaya monografiya. Pod nauchnoy redakciey G.L. Bagieva, V.G. Shubaevoy, O.U Yuldashevoy. Sankt-Peterburg, 2022 |
Keywords |
потребительство, поведение потребителей, ценности |
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=272145&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Kalenskaya Natalya Valerevna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2022-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2022-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2022 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
МАРКЕТИНГ РОССИИ. НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ШКОЛА «МАРКЕТИНГ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ«
Багиев Г.Л., Шубаева В.Г., Юлдашева О.У., Азоев Г.Н., Аренков И.А., Афанасенко И.Д., Борисова В.В., Афоничкин А.И., Бичун Ю.А., Будрин А.Г., Домнин В.Н., Каленская Н.В., Кетова Н.П., Конникова О.А., Куприк Н.И., Курочкина А.Ю., Лизовская В.В., Маслова Т.Д., Мелентьева Н.И., Молчанов Н.Н. и др.
Коллективная монография. Под научной редакцией Г.Л. Багиева, В.Г. Шубаевой, О.У Юлдашевой. Санкт-Петербург, 2022 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=272145&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
потребительство |
ru_RU |
dc.subject |
поведение потребителей |
ru_RU |
dc.subject |
ценности |
ru_RU |
dc.title |
ФЕНОМЕНОЛОГИЯ СОВРЕМЕННОГО ПОТРЕБИТЕЛЬСТВА |
ru_RU |
dc.type |
Russian monographs |
ru_RU |
|