Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
ИННОВАЦИИ КАК ФАКТОР КОНЦЕНТРАЦИИ РЕКЛАМНОЙ ОТРАСЛИ В РОССИИ
Form of presentationArticles in Russian journals and collections
Year of publication2020
Языкрусский
  • Rudaleva Irina Anatolevna, author
  • Orlova Margarita Aleksandrovna, author
  • Bibliographic description in the original language Rudaleva I.A., Orlova M.A. INNOVACII KAK FAKTOR KONCENTRACII REKLAMNOY OTRASLI V ROSSII // IX Mezhdunarodnyy molodezhnyy simpozium po upravleniyu, ekonomike i finansam: sbornik nauchnykh trudov (Kazan, 20–23 oktyabrya 2020 g.) = IX International symposium on management, economics and finance (Kazan, October 20–23, 2020). – Kazan: Izdatelstvo Kazanskogo universiteta, 2020. – S. 778-781.
    Annotation IX Международный молодежный симпозиум по управлению, экономике и финансам: сборник научных трудов (Казань, 20–23 октября 2020 г.) = IX International symposium on management, economics and finance (Kazan, October 20–23, 2020)
    Keywords рекламный рынок, инновации, интернет, концентрация, конкуренция
    The name of the journal IX Международный молодежный симпозиум по управлению, экономике и финансам: сборник научных трудов (Казань, 20–23 октября 2020 г.) = IX International symposium on management, economics and finance (Kazan, October 20–23, 2020)
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=245820&p_lang=2

    Full metadata record