Form of presentation | Conference proceedings in Russian journals and collections |
Year of publication | 2020 |
Язык | русский |
|
Vakhitova Tina Muratovna, author
|
|
Kachmarzhik Sofya Egorovna, author
|
Bibliographic description in the original language |
Vakhitova T.M.EMPIRIChESKOE ISSLEDOVANIE
MOTIVACII POTREBITELSKOGO POVEDENIYa KAK FAKTORA
EFFEKTIVNOSTI REKLAMY/ Vakhitova T.M., Gaponenko S.E.//Ekonomika v menyayushhemsya mire: IV Vserossiyskiy ekonomicheskiy forum:
sbornik nauchnykh trudov (Kazan, 29 aprelya 2020 g.) / Economy in a changing world:
IV Russian Economic Forum: sollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). –
Kazan: Izdatelstvo Kazanskogo universiteta, 2020. – 679 s. |
Annotation |
Экономика в меняющемся мире: IV Всероссийский экономический форум: сборник научных трудов (Казань, 29 апреля 2020 г.) / Economy in a changing world: IV Russian Economic Forum: сollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). – Казань: Издательство Казанского университета, 2020. – 679 с. |
Keywords |
потребительское поведение, реклама, эффективность |
The name of the journal |
Экономика в меняющемся мире: IV Всероссийский экономический форум: сборник научных трудов (Казань, 29 апреля 2020 г.) / Economy in a changing world: IV Russian Economic Forum: сollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). – Казань: Издательство Казанского университета, 2020. – 679 с.
|
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=238719&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Vakhitova Tina Muratovna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Kachmarzhik Sofya Egorovna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2020-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2020-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2020 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Вахитова Т.М.ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ
МОТИВАЦИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ КАК ФАКТОРА
ЭФФЕКТИВНОСТИ РЕКЛАМЫ/ Вахитова Т.М., Гапоненко С.Е.//Экономика в меняющемся мире: IV Всероссийский экономический форум:
сборник научных трудов (Казань, 29 апреля 2020 г.) / Economy in a changing world:
IV Russian Economic Forum: сollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). –
Казань: Издательство Казанского университета, 2020. – 679 с. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=238719&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Экономика в меняющемся мире: IV Всероссийский экономический форум: сборник научных трудов (Казань, 29 апреля 2020 г.) / Economy in a changing world: IV Russian Economic Forum: сollection of scientific papers (Kazan, April 29, 2020). – Казань: Издательство Казанского университета, 2020. – 679 с. |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Рассматриваются мотивы потребительского поведения |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
потребительское поведение |
ru_RU |
dc.subject |
реклама |
ru_RU |
dc.subject |
эффективность |
ru_RU |
dc.title |
ЭМПИРИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ
МОТИВАЦИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ КАК ФАКТОРА
ЭФФЕКТИВНОСТИ РЕКЛАМЫ |
ru_RU |
dc.type |
Conference proceedings in Russian journals and collections |
ru_RU |
|