Form of presentation | Articles in Russian journals and collections |
Year of publication | 2020 |
Язык | русский |
|
Eremina Irina Ilinichna, author
Ishmuradova Izida Ildarovna, author
Lysanov Denis Mikhaylovich, author
|
Bibliographic description in the original language |
Ishmuradova I.I. MARKETINGOVYE INNOVACII KAK «USILITEL» DRUGIKh FORM INNOVACIONNOY DEYaTELNOSTI / I.I. Ishmuradova, I.I. Eremina, D.M. Lysanov // Nauka Krasnoyarya. 2020. T. 9. № 1-2. S. 42-47. STATYa VAK |
Annotation |
В статье рассмотрены маркетинговые инновации, как одна из форм инновационной деятельности. Построена DCOR - модель маркетинговых инноваций, раскрывающая основные этапы.
The article discusses marketing innovation as one of the forms of innovation. Designed DCOR - a model of marketing innovation that reveals the main stages. |
Keywords |
DCOR-MODEL, MARKETING INNOVATION, INNOVATION, INNOVATION PROCESS, DCOR-МОДЕЛЬ, МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ, ИННОВАЦИИ, ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, ИННОВАЦИОННЫЙ ПРОЦЕСС |
The name of the journal |
Наука Красноярья
|
URL |
https://kras-science.ru/ |
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=233659&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Eremina Irina Ilinichna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Ishmuradova Izida Ildarovna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Lysanov Denis Mikhaylovich |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2020-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2020-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2020 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Ишмурадова И.И. МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ КАК «УСИЛИТЕЛЬ» ДРУГИХ ФОРМ ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ / И.И. Ишмурадова, И.И. Еремина, Д.М. Лысанов // Наука Красноярья. 2020. Т. 9. № 1-2. С. 42-47. СТАТЬЯ ВАК |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=233659&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Наука Красноярья |
ru_RU |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены маркетинговые инновации, как одна из форм инновационной деятельности. Построена DCOR - модель маркетинговых инноваций, раскрывающая основные этапы.
The article discusses marketing innovation as one of the forms of innovation. Designed DCOR - a model of marketing innovation that reveals the main stages. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
DCOR-MODEL |
ru_RU |
dc.subject |
MARKETING INNOVATION |
ru_RU |
dc.subject |
INNOVATION |
ru_RU |
dc.subject |
INNOVATION PROCESS |
ru_RU |
dc.subject |
DCOR-МОДЕЛЬ |
ru_RU |
dc.subject |
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ |
ru_RU |
dc.subject |
ИННОВАЦИИ |
ru_RU |
dc.subject |
ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ |
ru_RU |
dc.subject |
ИННОВАЦИОННЫЙ ПРОЦЕСС |
ru_RU |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВЫЕ ИННОВАЦИИ КАК «УСИЛИТЕЛЬ» ДРУГИХ ФОРМ ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ |
ru_RU |
dc.type |
Articles in Russian journals and collections |
ru_RU |
|