Form of presentation | Articles in Russian journals and collections |
Year of publication | 2016 |
Язык | русский |
|
Galanin Sergey Fedorovich, author
|
|
Khakimova Anora Salikhovna, author
|
Bibliographic description in the original language |
Galanin S.F., Khakimova A.S. Tendencii razvitiya reklamnogo rynka v Rossii / S.F. Galanin, A.S. Khakimova // Rossiyskaya shkola svyazey s obshhestvennostyu: ezhegodnyy almanakh. - Vyp. 8. - M., 2016. - 238 s. URL: http://www.apso.susu.ru/almanah - S. 42-52 |
Annotation |
Российская школа связей с общественностью: ежегодный альманах |
Keywords |
рекламный рынок, реклама в России, интернет-реклама, мобильная реклама в интернете, advertising market, advertising in Russia, Internet advertising, mobile advertising on the Internet |
The name of the journal |
Российская школа связей с общественностью: ежегодный альманах
|
URL |
http://www.apso.susu.ru/almanah |
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=181200&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Galanin Sergey Fedorovich |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Khakimova Anora Salikhovna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2016-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2016 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Галанин С.Ф., Хакимова А.С. Тенденции развития рекламного рынка в России / С.Ф. Галанин, А.С. Хакимова // Российская школа связей с общественностью: ежегодный альманах. - Вып. 8. - М., 2016. - 238 с. URL: http://www.apso.susu.ru/almanah - С. 42-52 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=181200&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Российская школа связей с общественностью: ежегодный альманах |
ru_RU |
dc.description.abstract |
В 2015 г. продолжилось падение объёмов всех видов коммерческой коммуникации. Основными тенденциями развития рекламного рынка в России в 2015 г. стали: 1) увеличение доли интернет-рекламы в России с возможностью превращения к 2018 г. интернет-рекламы в основной вид рекламы, отодвигающий ТВ-рекламу на второе место; 2)Мобилизация аудитории (до 72 % выходят в сеть через мобильные устройства); 3) перетекание сокращённых бюджетов из традиционных медиа в интернет; 4) повышение таргетинга интернет-коммуникаций. In 2015, volumes continued to fall in all types of commercial communications. The main trends of the advertising market in Russia in 2015 were: 1) an increase in the share of Internet advertising in Russia with the possibility of transformation by 2018 online advertising in the main form of advertising, TV advertising pushes to second place; 2) mobilization of the audience (72% go online via mobile devices); 3) The flow of abbreviated budgets from traditional media to the Internet. |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
рекламный рынок |
ru_RU |
dc.subject |
реклама в России |
ru_RU |
dc.subject |
интернет-реклама |
ru_RU |
dc.subject |
мобильная реклама в интернете |
ru_RU |
dc.subject |
advertising market |
ru_RU |
dc.subject |
advertising in Russia |
ru_RU |
dc.subject |
Internet advertising |
ru_RU |
dc.subject |
mobile advertising on the Internet |
ru_RU |
dc.title |
Тенденции развития рекламного рынка в России |
ru_RU |
dc.type |
Articles in Russian journals and collections |
ru_RU |
|