Form of presentation | Articles in international journals and collections |
Year of publication | 2017 |
Язык | русский |
|
Volkova Kadriya Rafikovna, author
|
|
Nazmutdinov Rizabek Agzamovich, author
|
Bibliographic description in the original language |
Volkova K.R., Nazmutdinov R.A., Razzhivin O.A. Individualno-psikhologicheskie faktory sovmestimosti prepodavateley vysshey shkoly // Vestnik KGPI / Kostanay, Kazakhstan. - №3(47), 2017. - S. 51-59. |
Annotation |
Вестник Костанайского госпединститута |
Keywords |
индивидуально-психологические факторы, нормативность поведения, совместимость, личное взаимодействие, профессиональная деятельность, структура совместимости. |
The name of the journal |
Вестник Костанайского госпединститута
|
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=167219&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Volkova Kadriya Rafikovna |
ru_RU |
dc.contributor.author |
Nazmutdinov Rizabek Agzamovich |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2017-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2017-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2017 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Волкова К.Р., Назмутдинов Р.А., Разживин О.А. Индивидуально-психологические факторы совместимости преподавателей высшей школы // Вестник КГПИ / Костанай, Казахстан. - №3(47), 2017. - С. 51-59. |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=167219&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Вестник Костанайского госпединститута |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
индивидуально-психологические факторы |
ru_RU |
dc.subject |
нормативность поведения |
ru_RU |
dc.subject |
совместимость |
ru_RU |
dc.subject |
личное взаимодействие |
ru_RU |
dc.subject |
профессиональная деятельность |
ru_RU |
dc.subject |
структура совместимости. |
ru_RU |
dc.title |
Индивидуально-психологические факторы совместимости преподавателей высшей школы |
ru_RU |
dc.type |
Articles in international journals and collections |
ru_RU |
|