Kazan (Volga region) Federal University, KFU
KAZAN
FEDERAL UNIVERSITY
 
CHOICE FORMATION AT THE CONSUMER MARKET OF INNOVATIVE PRODUCTS
Form of presentationArticles in international journals and collections
Year of publication2016
Языканглийский
  • Badrtdinov Nail Nagimovich, author
  • Bibliographic description in the original language Badrtdinov N.N., Choice formation at the consumer market of innovative products//Academy of Strategic Management Journal. - 2016. - Vol.15, Is.SpecialIssue4. - P.1-7.
    Annotation Academy of Strategic Management Journal
    Keywords Инновационный продукт, инновация, инновационное развитие, классификация продуктов инновационной деятельности потребителей, поведение потребителей, выбор потребителя, управление потребительского спроса инновационного цикла, инновационный внешний эффект инновационных продуктов, методы стимулирования потребительского спроса
    The name of the journal Academy of Strategic Management Journal
    URL https://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85009843979&partnerID=40&md5=c1c230ff476f5a9bf331cbfaf97909f2
    Please use this ID to quote from or refer to the card https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=159158&p_lang=2

    Full metadata record