Form of presentation | Conference proceedings in Russian journals and collections |
Year of publication | 2012 |
Язык | русский |
|
Soboleva Nina Pavlovna, author
|
Bibliographic description in the original language |
Soboleva N.P. Contextual implementation of phraseological units in the language of advertising (based on the material of the Russian, English and German languages // Materialy XIX mezhdunarodnoy nauchnoy konferencii studentov, aspirantov, molodykh uchenykh «Lomonosov 2012». 9-13 aprelya 2012 g. Moskva / Otv. red. A.I. Andreev, A.V. Andriyanov, E.A. Antipov, M.V. Chistyakova. [Elektronnyy resurs] — M.: MAKS Press, 2012. ISBN 978-5-317-04041-3 |
Annotation |
Материалы XIX международной научной конференции студентов, аспирантов, молодых ученых ?Ломоносов 2012? |
Keywords |
фразеологическая единица, реклама |
The name of the journal |
Материалы XIX международной научной конференции студентов, аспирантов, молодых ученых ?Ломоносов 2012?
|
Please use this ID to quote from or refer to the card |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=108873&p_lang=2 |
Full metadata record |
Field DC |
Value |
Language |
dc.contributor.author |
Soboleva Nina Pavlovna |
ru_RU |
dc.date.accessioned |
2012-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.available |
2012-01-01T00:00:00Z |
ru_RU |
dc.date.issued |
2012 |
ru_RU |
dc.identifier.citation |
Соболева Н.П. Contextual implementation of phraseological units in the language of advertising (based on the material of the Russian, English and German languages // Материалы XIX международной научной конференции студентов, аспирантов, молодых ученых «Ломоносов 2012». 9-13 апреля 2012 г. Москва / Отв. ред. А.И. Андреев, А.В. Андриянов, Е.А. Антипов, М.В. Чистякова. [Электронный ресурс] — М.: МАКС Пресс, 2012. ISBN 978-5-317-04041-3 |
ru_RU |
dc.identifier.uri |
https://repository.kpfu.ru/eng/?p_id=108873&p_lang=2 |
ru_RU |
dc.description.abstract |
Материалы XIX международной научной конференции студентов, аспирантов, молодых ученых ?Ломоносов 2012? |
ru_RU |
dc.language.iso |
ru |
ru_RU |
dc.subject |
фразеологическая единица |
ru_RU |
dc.subject |
реклама |
ru_RU |
dc.title |
Contextual implementation of phraseological units in the language of advertising (based on the material of the Russian, English and German languages |
ru_RU |
dc.type |
Conference proceedings in Russian journals and collections |
ru_RU |
|